★Två frågor★

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚* God morgon jellybeans!☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚* 
Sitter och väntar på att min bästis ska komma ned så vi kan äta lite frukost ^__^
Tänkte under tiden jag väntar ta upp två frågor som jag har fått. 
 
frågor:
1 när kommer videon på ditt hus?<3
2 vad andvänder du för smink och saker till håret?<3 ^^
 
Svar: 
1. Jaa förlåt jag vet att ni får vänta på den lite längre än lovat. Jag har varit rätt så upptagen de senaste dagarna att jag inte hunnit med nån video men ska försöka att få tid till det nu i helgen ^w^ 
2. Jag använder massa olika produkter. I smink väg använder jag allt från Isadora till japanska sminkprodukter som dolly wink. Ska snart köpa hem lite japanska produkter till både hår och ansikte. Men mer on det i framtiden ~_^ ♡  
 
Nu kom bästisen så nu ska vi ta och äta en god frukost..Ha en skön och bra morgon! 
Mata ne// KawaiiDanni 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer