Sanningar om mig!


1. Jag är dålig på att komma på sanningar om mig själv - så detta var ju lagom lätt haha!
2. Jag gillar inte korv -  Jag är inte vegetarian men när jag äter just korv så tänker jag bara på en gris haha
3. Jag är dålig på att komma ihåg saker - Så jag brukar ibland oroa mig om hur jag kommer bli när jag blir gammal.
4. Jag brukar spara fina förpackningar/kassar från ställen jag shoppat på - Vissa är bara för söta!
5. Jag tycker inte om att spela fotboll - aldrig gjort.. kanske för att jag är så dålig ^^
6. Jag kommer kanske studera i Japan om 3 - 4år - Jag hoppas verkligen det blir så!
7. Jag har just nu godisförbud - Jag dör lite ibland men jag tycker att jag klarar mig väldigt bra utan.
8. Jag har aldrig svimmat - Det är ju i och för sig ganska tur.. men jag vill veta hur det känns ibland haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer