Matkoma i en halvtom lägenhet

Hejsan bloggisen! Jag har haft en bra dag idag! Vaknade glad, fick min yoga rutin gjord , åt en bra frukost och sedan så besökte jag min farmor! Efter en liten fika hos henne så åkte jag och pappa in till Lidköping, för att lasta lite möbler från mitt nuvarande boende till mitt nya. 
 
Tiden i den här lägenheten har verkligen gått fort, och det känns verkligen konstigt att jag helt plötsligt ska flytta igen. Jag tror dock att det kommer bli mycket skönare att bo helt ensam osv. Man behöver inte ta hänsyn, man kan bestämma allt själv och jag är en person som behöver min egna tid ibland. Så det ska nog bli bra det här! 
 
 
Det har varit ett riktigt fint väder idag också! Hyggligt varmt, sol och träden stod i blom överallt! Jag älskar verkligen våren pågrund alla blommande träd. Om jag någonsin får en trädgård, då ska jag plantera körsbärsträd överallt! (´`)**
 
Jag tog en snabb och ganska ful bild på ett av träden utanför min lägenhet. Sen åkte jag och pappa till Lidköpings Pizzeria och åt lite. När jag menar lite.. då menar jag verkligen lite. Jag känner mig så hemsk, men jag orkade inte ens en fjärdedel av den. 
 
( ˃̶˂̶)Why are you so small stomach? 

Så det var det. Nu sitter jag i en halvtom lägenhet och har matkoma. Jag ska nog ligga i sängen ett tag, kolla på youtube klipp och kanske se en film. Sen får jag se om jag träffar på Sebbe eller något. 
Jag hoppas att ni har haft en bra dag! Kramis 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Jättefina bilder!

Svar: Tack Robin :) vad glad jag blir!
Daniela Andersson

2015-04-26 @ 16:31:21
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer