Update: 1 Juli


Hejsan bloggisen! Long time no see..
Så vad har hänt i mitt liv under min långa frånvaro?
Jo, jag har fått mitt efterlängtade sommarlov.
Det känns både skönt och jobbigt. Det är hur härligt som helst att vara fri och att få återhämta sig efter mycket press och stress. Vad jag dock tycker är jobbigt med att ha sommarlov, är rutiner. De är nästan obefintliga under sommarlovet. Eftersom jag är en person som älskar rutiner, så blir det ju väldigt jobbigt i längden.
Jag har även fyllt 18år, och det känns bra antar jag. Jag har ju ingen åldersångest och jag känner mig inte mer tvingat ut i vuxen livet än vad jag har varit som 17år. Jag har ju redan flyttat hemmifrån för länge sedan och jag har vant mig vid stora delar av vuxenlivet redan.  
Jag har börjat processen i min klädkollektion. De vill säga, jag har börjat skissa upp mina ideer och snart är jag redo att sy upp prototyper! Ska bli så kul att jobba med detta nu under sommarlovet och fram till nästa år. (Håll tummarna för mig!☆)
Jag har även träffat mycket nya och underbara människor, och jag har även lyckats kärat ner mig i en jätte gullig kille.
Jag har säkert glömt hälften av det jag skulle berätta för er, men det kanske kommer till huvudet i något annat inlägg.
Nu så ska jag skypa med min bror, kolla på k-drama och sedan sova!
Kram på er~ ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer