Blommor , fluffbollar och sötpotatis

 
 
 
God kväll fina läsare! Har suttit ute i solen och lyssnat på musik ett bra tag. Känns riktigt skönt att våren äntligen är här. Jag har verkligen saknat solen, värmen och alla vackra växter. Det är saker som verkligen sätter en i ett bra humör! ( ノ゚ー゚)☀️
Träffade även på min grannes katt. Hen var mycket trevlig må jag säga. Får mig dock att sakna mina fluffbollar där hemma. Livet är så tomt utan husdjur.  
Men man får fylla sig på andra lyckor istället! Som sötpotatis till exempel. Så nu får det bli en hel plåt med sötpotatis. 
Because
Sweet potatoes > Life ... Peace out! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer