Bra jobbat Daniela

Hejsan bloggisen! ♡ Var hemma hos min fina vän Liz i går till idag. Åkte tillbaka till Lidköping runt 10 på morgonen, kollade in i min favorit inredningsbutik, och sedan mötte jag upp Sebbe. Jag spontan köpte lite färsk sparris och potatis på torget och sedan åt vi mat på resturangen Bakgårn. 
Nu har vi varit hemma ett bra tag. Vi har kollat på film och jag har klurat på vilka kläder jag ska ha på min kusins konfirmation som äger rum imorgon. Har fortfarande ingen aning... så det får jag stress bestämma imorgon! (Bra jobbat Daniela) 
Nu måste jag iaf sova, så vi hörs imorgon! 
Kram ♡♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer