Vacker konst åt själen

 
 
 
 
Hej hej bloggen!
Börjar att kunna blogga igen snart. Jag har inte hunnit fixa tillbaka allt på datorn än, men snart lär det vara klart.
Så vad har jag gjort idag? Jag började dagen med att försova mig lite. Jag fick ta med mig mina vitaminer och köpa en frukost i skolan, så det löste sig ändå. Sen så har jag haft svenska och varit på konstutställning som hade fantastiskt fina oljemålningar. De var så där drömmande vackra, som bara abstrakta oljemålningar kan bli! 
Så det var verkligen super kul att se. Min själ behöver lite vacker konst i sitt liv.
Efter det så åt jag lite mat, och sen spenderade jag resten av tiden i skolan på gymnasiearbetet.
Det går riktigt bra med mitt arbete och det ska bli så sjukt kul att se hur det blir.
(OBS! Jag söker just nu modeller, så kontakta gärna mig om du vill vara med)
Sen vid två tiden så hade jag körlektion. Det gick mycket bra och det ser ljust ut med att få mitt körkort taget innan jul. (Yey~)
Nu så ska jag skriva lite konst analyser och sen kommer min hyresvärd hit för att fixa min trasiga kylskåpsdörr.
Bye bye~ ♡ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer