one and the only

Hej hej! :)
I dag har jag bara kollat på naruto och pluggat sedan har jag ju varit i skolan de klart! ;) Skolan har vart tråkig.. tråkigt för att alla typ e sjuka hela tiden! Det är alltid någon som saknas. Haha fast sedan har det ju hänt lite roliga grejer! :D Fast det tänker jag nog inte berätta.
Nu pluggar jag kemi för vi har läxa tills i morgon men jag kan typ inte fokusera för jag har så ont i magen! :P
Vad gör alla andra då?
Ska snart färga mitt hår yeey! Men blir kanske inte bra med den färgen men jag måste ha den för jag ska få ljusare sen! ;) Ska snart köpa min tröja eller något annat om jag hittar.. :P
Men nu ska jag plugga hej då!
<33
höhö gammal och lite ful bild men men.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer