Skola!

God morgon sötnosar! ^^
I dag är det Tisdag och det är slut på påsklovet! Så i dag blire skola! Tråkigt men sant..
Har inte orkat eller haft tiden att blogga i går och så men nu lovar jag och va online ganska mycket! I går hade vi påskfest och det var super kul! :D
Moa och Ellen blev bra vänner och det var ju kul! Dom har typ samma intressen och allt som jag. =^.^=
Usch i dag är det hur tåkiga lektioner i skolan som helst! Fysik,matte,so! -,- inge fel med dom som faktiskt gillar det men det gör inte jag och alla är ju olika. ^^ Jag hoppas vi inte gör något jobbigt för jag e jätte trött! 8D
Men nu måste jag rusa byye! <3

Bildbrist haha em.. men det är vell fint med pennor!

Kommentarer
Postat av: Olafmai

Great site! Lots of useful information!

2011-07-06 @ 12:54:32
URL: http://olafmai.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer