Back in the school!

Konban wa Mina-san!
Va ganska länge sedanan jag bloggade nu men nu tycker jag och många andra att de är dags att göra de! Jag har inte haft lust och så har jag gjort annat. Som ni kan se så har jag en ny header,hello kitty muspekare(så kawaii men lite krånglig).. öö har jag gjort nått mer? xD Tror iaf inte de! Men det kommer nått nytt om jag hittar nått. Nån som har förslag på förbättringar på bloggen? Komentera bara på.

(eem.. lite ful bild men ni får överleva!)
I dag började skolan igen! Kändes kul att träffa alla people igen och få se den ny renoverade skolan! Men nog om de.. snart ska jag sova för att jag ska kunna orka upp i morgon! Mata ne!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer