Ny mobil här kommer jag!

Hello!
Jag har haft en härlig morgon för mej själv! Nu ska jag ta på mej lite kläder och klippa gräs xD Ni kanske tycker att jag klipper gräs ganska ofta.. sant sant men jag klipper hos andra än hos mej själv. Jag måste få in så mycket pengar som möjligt om jag ska ha råd med en ny mobil. Om man räknar in vad jag känar i dag så saknar jag bara ett par tusen! ^o^  Ny mobil här kommer jag!
Men jag vet ju dock inte exact vad jag ska köpa för mobil.. vill ju ha en iphone men hört att de e så jävla kassa! Då funderar jag på en htc.. hmm har ni kawaii läsare några tips på mobiler?! Om inte.. då får jag fråga min expert till brorsa.. HaHa xD

Mee today! ^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

då har du hört fel ;)

2011-08-08 @ 15:27:41
URL: http://devote.se
Postat av: Jenny ♥

Hejj sötiiz <3

saknar dig :) om du har förslag till mig, äg till mig så säger ja till dig om jag vet ngn mobil :D <3

2011-08-09 @ 12:26:41
URL: http://jennywiden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer