Sov sött!

Nu ska jag snart sova. Blir ingen skola för mej i morgon heller tyvärr. Sitter och lyssnar på ljudboken "Du äger!" av Mia Törnblom. Finns även som bok men jag gillar att lyssna i stället. Jag rekomenderar denna bok stort och den hjälper mej mycket! (Y) tumme upp för den!

Skrev bara senast på morgon och det är jag ledsen för.. men jag mår ju inte så bra så jag orkar inte sitta vid datorn. Ont i huvudet också så då vill man ju inte stirra in i skärmen. ^^
Aja.. har i alla fall läst ganska mycket i dag. Jag har läst ut två böcker av "Love Hina" så ska dra till biblioteket så snart jag blir frisk! Har också sovit och vilat men har inte blivit så mycket tv. Bara nu på kvällen jag började se på en spännande film! Kommer tyvärr inte i håg vad den hette. Men den gick på showtime.
Jaao nu ska jag typ försöka sova så natti ses i morgon!



Hade ju ingen ny bild men den här får gå! God Natt och sov sött // Dabbi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer