Fredag

Heey!
Stina och Mia åkte hem för en timme sedan typ :/ :)
Jag har köpt lite och mysa på och så och snart ska jag se på film! Easy.A. Jag får hoppas den ä bra då.

Som ni ser har jag uppdaterat min blogg lite i dag. Det är tack vare Stina såå tack tack! Nu hoppas jag bara på att Bella (bellahuuynh.blogg.se) kan göra en design åt mej för det vore ju nice asså! haha jao.. dagen har iaf vart bra och jag har massor av snygga bilder! Men ni får ha detså bra för det här är mitt sista inlägg för dagen. I morgon åker jag på hockey! så mommer inte kunna blogga så mkt :(
byye!<3

haha mia ville att jag skulle ha den här! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging mia! ;d

2011-03-01 @ 17:18:54
URL: http://saraaakaarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer