Lågt inlägg

Heej heej! Har tyvärr inte haft tid att skiva nu på dagen men som man säger "bättre sent än aldrig!" Jag har vart i skolan. Jag var 1 av 4st i klassen som fick G och alla andra fick IG!! Yeeey! ^^ fast inte så kul för dom andra då men..
Sen när man kom hem så åt man lite mat. Blev kyckling och ris med sås. Fast jag var inte så hungrig så jag åt ju inte så mycket. Sedan var det typ 5 min kvar tills det var dags att gåå!! -,-
Men jag palla inte det så jag tvinga mamma att skjutsa mej dit för det var så kalt oc tråkigt och gå själv! Mötte Linnea på vägen in till församlingshemmet.
Sedan på hem vägen fick jag skjuts av min kompis! Gött att slippa gå i det kalla vädret! ;D
Tycker inte ni det är kallt?! Tycker absolut jag! Jag riktigt längtar till sommaren! Funderar nästan på och flytta till ett varmt land när man blir stor.. hehe XD
Vilken tid på året tycker ni bäst om? Jag tycker så klart sommaren! åå när man kan bada och sola. Ajaa..
Nu sitter jag och pluggar både tyska läxa och japanska.. hehe jobbigt med 4st språk.. Svenska, Engelska, Tyska o lite gran Japanska! Det blir ju att man blandar i hop uttal och ord!
Jaao så nu ska jag förtsätta att plugga och sedan gå och lägga mej haa det gött!! Nattii <3

Kommentarer
Postat av: Boolamarlin

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-21 @ 18:30:26
URL: http://boolamarlin.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer