Bedtime!

Hello!
Nu har jag äntligen fått allt på plats med bloggen!
Blev lite krångel med den jag hade förut och så blev allt bara skhhiit..! Så nu har jag dahmpat klart för dagen men det dyker upp ständiga problem!
Krånglar tex med bank kåden så får skaffa en ny!! Men ahja det är bara att ta nya tag.

I dag har jag mått lite illa i skolan men åkte aldrig hem. När skolan äntligen var slut kom man hem med bussen! Gick hem och fixa och greja lite.. sedan blev det att åka te hårstudion. Blevuppklippt och kortare snedlugg..men hon fatta typ inte vad jag ville ha så blev tyvärr inte fullt nöjd.

Sedan har jag bara slappat framför tv med mamma o pappa. Nu ska jag läsa lite och sedan sova! Nattii //Dabbi
Mjaau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer