Deg klump! xD

Hello!
Sitter och kollar på death note haha! Den är så bra så att jag glömde att blogga men nu får jag slita mej bort lite och blogga och svara på alla komentarer and stuff! ^^ Hade tänkt va med en kompis i dag men hon som jag hade tänkt va med kunde inte.. men jag känner att jag orkar inte va med nån direkt! Ska va med massa people nu dagarna som kommer. Jag måste ladda hem movie maker i dag också för jag hade tänkt att göra en video till bloggen.. men jag har formaterat om datan så movie maker försvann.
Usch jag känner mej som en deg klump! xD Det är super varmt så det blir så jopbbigt att göra sakerna man ska!
Lite mode!

Kommentarer
Postat av: - bbella || 120611 ::

sv;

hih ja , jag vet :)

2011-07-28 @ 18:46:09
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: D

sv; min syrra köpte den från Finland i en liten mat afför butik ^_-

2011-07-29 @ 11:47:28
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer