kasst inlägg!

Hello!
sorry har vart lite lat med uppdateringen ^_^  Jag är med en kompis. Hennes mamma är bort rest så hon bor typ hos mej lite hehe ^^ Sedan har jag ju vart hos mormor och sådant. Sen fyller jag ju snart år! ;D
En till kompis kommer senare kl 6. Hon sover över också xD Oj känner att det här blir ett kasst inlägg men aja..
Betällde min konan cosplay för några dagar sedan. Nu väntar jag på att den ska komma. Jag håller på oc sparar till en peruk också! När jag har hela konans cosplay ska jag nog kanske köpa narutos.. men jag är lite osäker ^^
Jaja har tid på mej! (och massor av jobb) byyyyyyyye!

xoxo KawaiiDanni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer