Kawaii extra!

Hejsan alla söta läsare!
Såå ledsen för att jag inte bloggat men det är ju så att min dator är trasig! Därför kommer det inte bli så mycket inlägg först min dator är reparerad. :'( :)
Men när jag kmr slänga in inlägg så lovar jag att bjuda på nått extra.. som roliga/söta klipp, bilder och texter! Så fortsätt att följa bloggen! Pussar och kramar från er egen // KawaiiDanni

Nu bjuder jag på några söta djur!
Vilken bild tycker ni är mest "kawaii"? Komentera vilken och varför du valde just den bilden!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym tjejen

Den sista var gulligast! :3

Var så söt när ankorna går efter i en parad!

2011-06-28 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer