OMG sjuk i gen!

Helluu! ;)
Sitter i soffan och kollar Facebook. Mår inge bra så jag stannar hemma i morgon. Jag ska också till sjukhuset. Tråkigt att va så sjuk. Vill ju vara frisk och hänga med mina underbara kompisar! :( :D
I dag har jag typ sovit och laddat ned en film som jag e för trött för att kolla på! Hahaha. Jag ska snart kolla på solsidan som börjar kl 8. :D
Nån som också ska se på det?
Har också kollat lite efter kläder men hittar inget för tillfället. Jag beställde mina japanska lösnaglar i går! Kommer bli så bra!
Men nu ska jag dra byye!


Kommentarer
Postat av: stinaa

Åh saknar dig med!<3 du måste se till att bli frisker!

Gulligaste på bilden meh!<33 :D

2011-03-14 @ 16:49:05
URL: http://sstinahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer