God morgon sötnosar!

God morgon alla sötnosar! :)
Ligger i sängen. Kollade nyss på  the sims 3 medeltiden. Undrar om det e kul. Ser ut som massa uppdrag och grejer och sånt e tråkigt tycker jag. Jag vill hellre spela fritt och så men aja.. :D
Wiho jag har nyss fått min spegel som jag letat efter i snart ett halv år! Sedan fick jag eda på i går att en som jag känner ska resa till New York i april och erbjuder sig att köpa converse till mej där! :D
Men jag har ett problem jag vet ju inte vad jag ska ha för färg! Vad tycker ni? Vad har ni för färg eller mönster?

Väntar också på mina naglar!! Vill ha dom nuuu! ^^ haha. Kollar på lite kläder men hittar fortfarande inget så jag får vell åka i väg på en shoppingtur snart! ;)
Har iaf hittat en klänning och en koffta till konfermeringen och kanske skolavslutning med får se :D
Nu ska jag kolla i genom en ellos tidning lite till och se om jag hittar något sedan ska jag nog ta och sova lite byye! <33       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer