Dagen!

Hej på er alla! :)
Kom hem vid 11 i går? Vet inte.. när jag kom hem pluggade jag läxor som jag glömmde ta med mej till bussen! ._.'
Jag hann inte plugga så mycket men det gick ganska bra på förhören än då! 43 av 48 på so:n. (Y) ^_^
Tbx till i går.. Jag köpte bara kläder typ i Ullared. Jag orkar inte ta kort på så mycket kläder men kan skriva vad jag köpt. Jag köpte:
  • T-shirtar grön,lite brunare och en vit
  • Tjocktröja vit med olika färgränder på (har på mej den i dag)
  • Kjolar en blommig super kawaii och en hel svart. (passar med t-shirtarna)
  • Rosa linne
  • skarf ^__^ vit med rosa blommor på
  • Leggings som går till knäna.. hihi
  • Underkläder
  • liten väska
  • plånbok
  • torrshampoo
*slut*


Nu i dag ska jag plugga tyska,vila, hoppa?, träna med Lady (min hund). Sedan på fredag ska jag fota mej till konfan hihi kommer nog bli ful! Sen på lördag blir det förberedelser och skit och på söndag konfa! yeey! ^o^ Sedan.. sorry för att jag inte har lagt upp bilder på mej på ett tag men det kommer!
men ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer