What I Want

Hejsan på er!
Kom nyss hem och slängde mej framför datorn haha ^w^ Dagen har vart bra i skolan. Det gick ganska bra på engelska provet men lite sämre på so förhöret. Snacka om att jag haar varierande resultat på läxförhören! Men oftast får jag ju ganska bra. I dag ska jag nog slappa, spela och ta en jogging runda. Har inga läxor i dag så det är fritt att göra vad man vill! 8D
Behöver ett nytt lager med kläder nu känner jag. ^^ mwahaha känner mej som en shopaholic nästan. Skammset men sant! Men det är allvarligt kläder jag behöver just nu!
Funderar på kläder men behöver ert råd!

Kanske den här:
eller..

Den här:
Ja jag har ingen aning.. finns inte så mycket inne just nu men jag kanske ska åka till skövde annars. Men nu ska jag dra byye // Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer