Är med en kompis!

Hellu! ^__^
Just nu är jag med en kompis och chillar. Vi har inte gjort så mycket.. Vi har bara tagit det lugt och läst tidnigar,suttit vid datan och så. I helgen ska jag inte göra så mycket..Kanske va med en annan kompis på söndagen men vi får se.
 I går var jag på marknaden som var här där jag bor! Tyvärr kunde jag inte köpa något för jag glömmde pengar. Men det var ändå ganska kul att gå runt lite och kolla och umgås med några kompisar. Men nu ska jag nog äta något.. Mata ne! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

skulle vi imorgon eller? :)<3

2011-10-01 @ 16:17:06
URL: http://saraaakaarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer