Stuff to do!

Moshi moshi! ^__^
Ligger nu i sängen i skrivandets stund. Har lite att göra i dag på göra listan :3 Efter det så får jag se vad jag hittar på!



Håller på att göra om bloggen för fullt men det kommer ta ett tag för hon som har fått jobbet att göra min header är i London? aa iaf det kommer att dröja ett litet tag till för jag vill visa allt i en helhet :3
Om ni har lust att göra header eller någon övrig design så får ni gärna skicka det till mej! ^__^

Nu ska jag fixa till mej.. sminka mej,fixa naglar, hår osv.
Mata ne♥ 



Kommentarer
Postat av: Hoshi

Sv; Tack så mycket! ^^ Jag som funderade på att klippa raklugg, haha :3



Fint skal! :D



Kram <3 /Hoshi

2012-04-05 @ 13:57:01
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer