Svar på fråga! ♥

 
Heeej alla söta läsare! ♥
Innan jag fortsätter med att svara på en fråga som många av er undrar om så ska jag bara medela att videon blir lite sent ute på bloggen men att den kommer snart! ♥ ^-^ 
Såå nu till frågan! 
Jag har fått många liknande kommentarer om mina linser som tex: Använder du linser?, Vart köper du dom? osv. 
 
Svar:
Jag köpte mina första linser (Angel grey) från www.kawaiishop.se och de har jag visat tidigare i bloggen. 
De var super bra och jag är helt nöjd med kvaliten och allt! Men sen en dag råkade jag klämma linsen i kanten på linsbehållaren så ena linsen gick sönder. Detta skädde precis innan Närcon och jag behövde linserna till cosplay osv.  Så när jag var i Linköping (Närcon) så gick jag ned till teknikmagasinet och köpte två par cirkellinser.
 
Sedan på själva konventet fastnade jag för ett par röda (vanliga) linser. Jag använder dem inte till vardags som de andra två men tyckte det var en kul grej att kunna ha ''vampyr ögon'' till kanske halloween eller vad som hällst! ^__^
Tyvärr minns jag inte priset ^~^ Men dyrt var det nog inte precis. 
Kvaliten på bild 1. och 2. blev lite dålig och jag har heller nästan inge smink på mig men jaja ^__^ 
Tips på andra sidor för linser: 
www.Honeycolor.com
www.koreabigeyes.com
www.Pinkyparadise.com
www.fargadelinser.com/

 
Puss och kram // KawaiiDanni
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack! :) btw jätte fin blogg du har! :)

Svar: Varsågod gmn! ^__^ Åå tack det betyder mkt
Daniela

2012-08-13 @ 20:33:16
URL: http://michaelak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer