Svar till frågestund

Hello! 
Nu har jag fått in 27 frågor till frågestunden. Tack till er söta som kommenterade ♥
Så här med är frågestunden avslutad!

1. Vad är din favoritlåt och favoritartist/band? ^^ 
Svar: Jag har igentligen ingen favoritlåt eller artist/band utan det är något som varrierar ganska mycket för mig. 

 2. Varför är du så söt? 
Svar: Haha tack >w< jadu.. 
 
 3. Vad använder du för produkter? Som tex. Schampoo, parfym, smink? 
Svar: I schampoo och balsam använder jag L'oreal paris Elvital (rosa flaskor). Sedan använder jag en inpackning i samma. Annars använder jag bara värmeskyddet TRESemm'e.
I smink väg använder jag många olika märken så det blir lite krångligt att svara på. Man tar de produkterna som passar bäst för en helt enkelt. Parfym är massor av olika. 
 
4.. Har du varit i japan någon gång?
Svar: Nej jag har inte varit i japan. Men kommer förhoppningsvis åka dit många gånger senare i mitt liv.

5. Vad är din favoritfrukt? >:3 
Svar: Annanas är nog min favorit frukt eftersom jag älskar surt. 

6.Om du fick 3 önskningar, vad skulle du då önska dig? 
Svar: Då skulle jag önska mig mer önskningar men får man inte det (och om man ska tänka själviskt) så skulle jag önska mig pengar,lycka och kärlek :3 
7.Grillade mashmellows eller... honung i te? c:
Svar: Grillade marshmallows!~
 
8. vilka är dina favoritämnen? 
Svar: Bild, Engelska och Kemi

9. (håller med föregående talare) y r u so kawaii?! 
Svar: Haha tack!  Men det vet jag inte riktigt vad jag ska svara på ^~^ 

10. vilka länder har du varit i? 
Svar: Jag har varit i Sverige(såklart),Danmark,Tyskland,Frankrike,England,Spanien,Holland och Luxemburg.
 
11. vem r din största idol? 
Svar: Jag har nog ingen ''idol'' :3 

12. får jag kalla dig fiskpinne? 
Svar: Ja du får kalla mig fiskpinne men bara du  (・ω -)

13. viktigast saken att göra innan du dör? 
Svar: hmm..vet inte just nu >w< 

14. Hur gammal vill du bli? 
Svar: runt 80år kanske 

15. Din mest konstiga talang? 
Svar: Prata med stängd mun? nej jag vet inte ^^

16. Det du är absolut dåligast på? 
Svar: Komma i håg saker ^^'
17. u like rainbows? 
Svar: Ofc ^-^

18. U like double rainbows?
Svar: Yes ^__^
 
19. ditt pinsammaste minne? :3
Svar: Hmm.. minns inte sorry D:

20.hur började du intressera dig för japan och japanskt mode? 
Svar: Det var i början av 7:an som jag läste något på internett eller i någon tidning om japan osv,sedan började det växa sig större och större med tiden. 

21.Snälla, kan inte du börja med videoinlägg? <3
Svar: Jo, jag har tänkt göra det men känner att jag inte vill riktigt änn..men snart! <3

22. om du måste välja en japansk klädstil utom någon sorts gyaru vilken skulle du välja då? 
Svar: oj..svårt ^~^ Eftersom gyaru stilen är det jag just har fastnat för så är det ganska svårt..men jag skulle nog skapa min egen stil som ligger lite blandat. Men eftersom jag måste välja en specifik stil så väljer jag..harajuku 

23.Hur många konvent har du varit på? och har du några konventsplaner nu? 
Svar: Jag har varit på Kultcon11 och Närcon12 ^-^ Tyvärr har jag inte haft varken tid eller råd med några konvent på sistone. Närcon Vinter är ju snart men jag tror att jag ska jobba på mina cosplay planer och gyaru planer och vänta tills våren och sommaren kommer. 

24. Cosplayar du? 
Svar: Ja änn så länge har jag bara Konans cosplay från Naruto men jag har många andra cosplay planer framför mig. 

25. vilken blir din nästa cosplay? 
Svar: Min nästa cosplay blir nog Rin Kagamine från vocaloid. 

26. Om du fick en death note, vad skulle du göra? 
Svar: Jag skulle nog inte bli galen och mörda folk med den iaf >w< 

27.nästa konvent? 
Svar: Som jag skrev några rader upp har jag inga konvent planer bokade men allt jag vet just nu är att jag kommer va på Närcon13 i sommar. Annars har jag inga planer än så länge. 
 
Så där nu var det slut på frågot för den här frågestunden.
Hoppas ni blev nöjda med svaren ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer