Frågestunden - svar!


1. Varför började du blogga? - Jag tyckte det verkade roligt och jag blev väldigt inspererad av Foki!
2. Kan du snacka Koreanska? - Jag kan bara några ord genom Taekwondon! Så ja några få ord ^^
3.Vad är din favorit maträtt? - Lax med potatis och grönsaker :3 omnomnom..
4. Du lägger upp massa gyaru bilder. Vilken är din favorit gyaru stil? - tjjaaa.. jag gillar inte alla gyaru stilar..det gör jag inte! Men den stilen jag gillar är nog Gyaru Kei för jag tycker den stilen bara är såå kawaii~ ^D^

Japp.. det var alla frågor som jag fick! ^__^ Hoppas ni är nöjda med svaren och ställ gärna mer frågor genom kommentar,mail eller nästa frågestund.. chaoo~ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer