En lyckad dag!

God kväll eller hur man ska säga! ^^
Har nyss slängt mej på sängen med min datorn efter en dusch med inpacknig och en omgång boddy butter. Första gången jag prövar det och jag älskar det! Så det är ett tips för er med torr hy nu i vinter.. boddy butter ^D^
Det funkar bra och det luktar super gott.

Dagen:
Slutade skolan tidigare för jag hade ingen tyska. Då gick jag ned mot centrum och blev hämtad av mamma. Vi åkte till tandläkaren. Jag hade inga hål ^_^ Pratade lite om tandblekning men glömde fråga om tandsmycke. Så vi blev klara där och då åkte vi och shoppade lite saker.Jag köpte concealer,eay-liner,råsch,ny inpackning,body butter,cup cakes muggar,byxor och en jacka ^v^ Så..rätt lyckad dag (om man räknar bort skolan hihi).

Men nu ska jag försöka att sova! såå..Mata ne!



Kommentarer
Postat av: elin^_^

kan du inte läga in bilder på dina köp`? ^O^<3

2012-02-12 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer