Pika pika pikachuuu~

aww jag vill ha en kigurumi~ Men jag ska köpa en senare.. först måste jag köpa lite viktigare saker som jag verkligen behöver! 
Här kommer lite bonus japanska som några av er kanske redan vet, men inte alla hoppas jag ;) 
Ordet ´´pika´´ har ni säkert hört mycket i den mycket välkända animen pokemon! Det är ju lilla söta Pikachu som säger pika pika!~ 
Men vad betyder pika för något? Joo, ordet pika betyder självklart gnistor/glitter ^__^ Vilket är ganska uppenbart pågrund av pikachus attacker! jaa det var allt ^ww^ Hoppas ni blev nått rikare av mina små japanska kunskaper ^ww^ Cyya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer