Pluggar Matte!

Moshi moshi!

Har just kommit hem och nu sitter jag och pluggar matte för fullt ^__^ Inte mitt favvo ämne precis.

 

Dagen har varit rätt jobbig men det är nästan alla mina Måndagar. Blev att sova över hos Manda i natt och det var super kul (Y)

Just nu i bloggandets stund kan jag berätta att jag återigen ska börja och lära ut en omgång japanska! Yaay ^D^

Har faktiskt (glömsk som jag är) helt glömmt bort torsdagarna ^///^ Men nu kan jag då säga att det är en come back på torsdag.

 

Som jag berättade några inlägg bak så ska jag få en samsung galaxy s3 och jag hörde ett rykte om att den kanske ska ha kommit idag och att min mamma är och hämtar ut den juust nu ^__^ iiie jag e så glad ~

 

 

Men nu ska jag fortsätta att pluggaa! Mate ne

 


Kommentarer
Postat av: baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

svar: awww ok :>

2012-06-06 @ 17:29:48
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer