Svar till frågestunden!

Nu tänkte jag avsluta frågestunden och svara på alla 16 frågor! ^__^ Vill tacka alla som ställde frågor<3

1.Hur kom det sig att du började blogga!
Svar: Jag blev intresserad av japan och framför allt modet ^_^Så jag hittade Foki och hennes blogg! Jag tyckte det verkade kul att ha en blogg så jag startade en. Men då hette den ju dabbigirl eftersom jag inte kunde hitta på något namn som var bra!

2. när ska du fixa din muspekare och din header?
Svar: Som sagt så har jag inte tid för alla saker jag vill göra pågrund av läxor mm. Men jag funderar på att starta med det när påsklovet börjar! Håll ut! ^_^

3. Kan inte du börja med videoinlägg?
Svar: Jag har funderat på det. Kanske kommer jag göra det iaf om statistiken höjs ännu mer och det blir fler kommentarer osv. ^w^ så..kanske

4. Har du någon pojkvän?
Svar: Nej det har jag inte :3

5. Har du några syskon?
Svar: Ja jag har två större syskon! En syster och en bror ^^

6. Favo djur?
Svar: Jag älskar hundar men pandor är också söta!

7. Favorit godis? :3
Svar: Det blir nog pocky och suranappar! omnomnom ^D^

8. Favorit plagg och kan du inte visa en bild?
Svar: Hm..Vet inte om jag har ett ''favorit plagg'' Ska snart shoppa och då kommer det massa nya bilder!

9. Gillar du sushi? ^_^
Svar: Ja inte alla sorter :3 Men annars är det omnom xD

10. Näm 3 Favo saker i ditt rum!
Svar: hmm.. den var svår! Men det blir nog: min dator, min mobil + skal och mina kläder!

11. Vad står det i ditt senaste sms?
Svar: Hej så här ser väskan ut! :) + bild på väskan ofc

12.Vad tar du kort med? märke?
Svar: Jag tar kort på 3 olika sätt ^^ Med min htc legen mobilkamera,min kassa cam på min laptop eller med min system kamera (sony) Fast i sommar kommer jag kanske att få en mer pro system som kommer att ta gryma bilder! ^D^ Så jag väntar spänt på min 15års dag.

13. Du ladda upp en bild på ett ipone skal är det ditt? ^^<3
Svar: Nej det är inte mitt! Jag äger en htc legend med ett htc legend skal från www.fokiwa.se

14. Har du åkt utomlands någon gån?
Svar: Ja det har jag :3

15. Vilka länder har du varit i?
Svar: Åkte till Frankrike med bil så jag har varit lite här och där i Europa! ^__^ Sedan har jag åkt flygplan till Spanien Mallorca

16.Vad är din dröm resa?
Svar: Till japan,Thailand eller Kina ^__^ Det skulle vara som en dröm för mej!



Så det var alla frågor det och jag hoppas att jag inte glömt någon fråga!

Mata ne! ^w^





Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Söt blogg!

Gör du möjligtvis bloglovin byten? :)

2012-03-26 @ 15:40:30
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer