Nej jag är inte död✧ ✦

Hello!  
Var ett tag sedan jag skrev senast. ^__^ Ni kanske undrar om jag dött på planet eller i London haha ..men nej, jag är vid liv!~ (^-^)/ Tihi
 
London var helt underbart! Åt god mat på massa olika resturanger, var på Madame Tussauo,i China town och såg massa häftiga byggnader som Big ben osv.  ^w^ Helt underbart~
 
Köpte inte så mycket men jag är jätte nöjd med det jag köpte :3
Kommer inte i håg alla priser och vad affärerna hette tyvärr.. 
 
 
I bilderna åvan ser ni vad jag hittade ^-^ 
♥Tidnig med massor av inspirerande bilder osv. - i en kinesik bokaffär som var grön och hette nått på g >__< Tidingen kostade ca 100kr 
♥lösögonfransar - pris? hittade dem i en awsome butik med gyarukläder,kawaii,purikura osv. 
♥purikura - minns inte priset med det var olika pris för olika stora bilder osv. 
♥Hello panda/pocky - i en affär med massor av olika slags asiatiskt godis ^-^ (Y) 
♥väsksmycke - i en affär som heter ''Accessorize'' och kostade typ 50 kr :3
♥tröja - köpte den bland gyarukläderna :'3 
♥ sedan köpte jag en present till min bästis Manda vilket var en sööt ljusrosa notebook och ett pockypaket :3
Japp det var allt.. chao (o◕ฺω◕ฺ)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer