Frågestund - svar och frågor

 

Vilka bloggar läser du? ^^

Svar: Jag läser massor av bloggar men några av dem är: Candie.blogg.se, Hoshihanako.blogg.se, viras.se , chibimw.blogg.se , ebbato.blogg.se , themusicneverstops.blogg.se , missnosebleed.blogg.se .. haha jag kan fortsätta i evigheter! ^-^

Favorit serie?

Svar: oj vad svårt! Men det måste nog vara The walking dead, som är helt grymt!

Favorit plagg?

Svar: Just nu är det nog min svarta skater kjol från H&M .. Den har varit min favorit hela sommaren eftersom den passar till nästan allt och är bara helt underbar!

Bästa dagen i ditt liv? ^^

Svar: Inga lätta frågor här inte! ^^ Det måste vara dagen jag upptäkte Japan eftersom det förändrade mitt liv och gjorde mig till den personen jag älskar och är idag!

Hur lång är du?

Svar: Kommer inte ihåg..men jag är runt 160cm ^w^

Skostorlek?

Svar: Jag har storlek 38 för det mesta men ibland 37

Favortit affärer?

Svar: H&M är min nyblivna favorit då de öppnade i Japan och fick in massor av snygga kläder!

Kan du göra ett inlägg där du skriver om cirkellinser??

Svar: Visst kan jag det! ^-^

Vill du tatuera/pierca dig? Om ja vad och vart?

Svar: Jag har haft många funderingar kring de båda sakerna väldigt länge! Jag vill pierca naveln men får inte först jag är 18år. Jag vill tatuera mig men vet inte vart eller vad än så jag tycker det är bättre att vänta och lägga pengarna på något annat.

Vad lägger du först märke till med en ny person?

Svar: När jag träffar en person så tittar jag oftast på hur personen är som person. Jag är inte kräsen över hur personen ser ut utan jag är mer intreserad över hur personen beter sig mot mig och alla andra.

Är du kär i någon?

Svar: Nej inte längre ^w^ haha

När kommer jag komma upp på din garderobsdörr?

Svar: Aldrig..hhaha.. nämen skicka mig en bild vettja! ^_~ * (intern skämt)

Har du fortfarande långa naglar?

Svar: Jag har relativt långa naglar. Dom har dock en tendens att gå sönder väldigt ofta och jag planerar att sticka och köpa mig serum och nagelolja!

Hur mår du?

Svar: Just nu har jag blivit magsjuk av något slag så inte så bra faktiskt! >w<

Är du taggad eller nervös inför gymnasiet?

Svar: Jag är både taggad och nervös inför gymnasiet ^-^ Fast mer taggad än nervös tror jag haha!

Du brukar shoppa i Skövde va? Isåfall bor vi nog ganska nära varandra ^^

Svar: Ja jag brukar shoppa i Skövde och jag bor i Mariestad :33 Så ja vi har väldigt nära till varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer