Sjuk och går på mediciner ♥

 
Hello cutiepies!~ ^__^ Hur mår alla? 
Själv mår jag inte så jätte bra. Jag har varit sjuk hela veckan och först nu börjar jag känna mig lite, lite bättre men jag mår fortfarande inte bra. Förlåt för att jag inte orkat göra några inlägg! ♥
 
Just nu sitter jag på mitt rum och myser framför Tv:n med en Ben & Jerry. Jag har inte ätit en på evigheter så jag kännde att det var det jag behövde nu när jag är sjuk, haha. 
 
Jag har inget speciellt att berätta om utan jag ville bara säga att jag lever och att jag har en underbart god glassburk i handen just nu, hejsvej! ♥  

Kommentarer
Postat av: CaptenJackSparrow

Muums! :)

2013-02-23 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer