Babbel babbel

Moshi moshi! ^-^
Idag har jag varit med Manda ett tag och sedan har jag fikat hos farmor och kollat på filmen koizora, som är lika gullig och sorglig varje gång jag ser den! Blev dock inte att va med Jenny idag men ska dock träffa den sötsaken i morgon istället. Annars har jag inga planer för i morgon.


I morgon kommer inte bara Jenny, även mina cirkellinser som jag beställt kommer på posten någon gång i morgon (vad pappa berättade för mig iaf). Det var ett tag sedan jag hade cirkellinser nu och det kommer nog kännas jätte ovant haha! Men man brukar ju vänja sig tillbaka ganska snabbt igen!

Nu ska jag gå och diska och städa lite och sedan krypa ned i sängen med en film!
God natt my sweethearts♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer