New in: Pink cross shoes

 
Helluw ^-^
Här kommer en ''review'' på mina nya skor som jag fick i födelsedagspresent! Blev lite senare än jag tänkt mig eftersom datorn krånglade men nu så!
 
Jag kan börja med att säga att jag är 100% nöjd med dem! De är super söta och är enligt mig värd en 4/5 i bekvämlighet. Mamma och Pappa köpte dem på Ebay men dem finns på andra ställen som tex. storenvy. Skorna finns i tre olika färger. De finns i: Rosa-Vit, Svart-Vit och Vit-Rosa. På sidan de kommer från så var leveranstiden ca 25 dagar (med icke arbetsdagar inräknat). Men det är säkert möjligt att det kan bli mer eller mindre beroende på vart du bor. Som sagt så är jag super nöjd med dem och om det är några övriga frågor som jag inte fått med så är det bara att kommentera! 
♥Klicka på bilden för att komma till skorna♥
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygga! *D*

Svar: jaa ;ww;
Daniela

2013-06-29 @ 11:29:35
Postat av: Jenny

LIKE THEM! <3

Svar: mee 2~ ^WW^
Daniela

2013-06-29 @ 17:23:45
URL: http://jennywiden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer