my day

Helluw sweethearts! ^__^
Idag så startade jag dagen med att plugga lite matte och stack sedan iväg och övningskörde med pappa. Åkte för första gången ut på E20. Det var lättare än vad jag trodde och allt gick super! Blev dock lite små sur på mig själv senare i stan när jag fick kärringstopp och på den där ovännen, så kallad växellådan. Men jag är faktiskt ganska duktig och börjar fatta mer och mer för varje gång! När vi kom hem så åt vi lite lassange och efter det så satt jag bara och slösade bort tid vid datorn och målade lite fint på mitt matteblock.
Nu ska jag ta och städa och fixa i mitt rum. Det ser ut som en explosion av kläder där inne, samt en säng som står där och väntar på att få bli målad och ihop skruvad. 
Sover hemma hos mamma och pappa inatt och åker direkt med tåget till skolan i morgon. Känns rätt så skönt faktiskt. 
Allt för mig idag!
Här får ni en halvful bild på mig med duckface haahh
Sov sött! ☆~(ゝ。∂)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

jättefina ögon!

~Bat kisses ^V^

Svar: Aww tack sötis Q ww Q <3
D▲NIEL▲

2013-11-17 @ 18:58:54
URL: http://litziumworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer