Ännu en new in! ♥

Glad fredag på er mina läsare!
Jag kom nyss hem (till mina föräldrars hus) och vi ska snart äta lite pizza! Förra helgen blev ju bara att va med kompisar men denna helg tänker jag ägna åt min älskade familj. Man saknar sina föräldrar ändå haha!
Det bästa med att komma hem förutom att få träffa sin familj ofc är att det alltid väntar ett paket på en! ♥
Många av er kanske känner till ett av de mest kända japanska märkena Katie. Jag har alltid velat äga saker från Katie för jag älskar verkligen ALLA deras kläder och.acessoarer. Idag kom nämligen min FÖRSTA sak från Katie(!!!!!!!).
 
Hur fin är den inte?!! ♥♥Detta må vara min första sak från Katie men det kommer absolut inte vara min sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer