Sminkställ!

Sminkställ är något jag verkligen vill ha!
Just nu har jag en fet sminkväska som blir skitig och det är jätte svårt att hitta allt man vill använda, eftersom de oftast ligger längst ner i väskan av någon konstig anledning!? 
Men om man skaffar en sånhär babe så blir allt jätte lätt att hitta, minskar chansen att få bakterier på sminket och framför allt sina sminkborstar och desutom tycker jag det är väldigt snyggt osv. Så jag skulle kunna tänka mig att ha i något stil med bilderna ovan (som jag busigt nog snodde från google)! 
 
Hur förvarar du ditt smink? Kanske i ett sminkställ? Let me know! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hur går det med naglarna? :)

Svar: Bara bra! ^_^
D▲NIEL▲

2013-10-29 @ 08:20:33
URL: http://jennywiden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer