Några av många stilar jag inspireras av:

Det är väldigt många stilar jag inspireras av! För jag är en sådan som inte kan hålla mig i ett ända klädstilsfack. Jag tar på mig vad jag tycker om och inspireras av många olika stilar. De stilarna här nedan är också bara ett rakt ord för stilen. Det finns ju många olika ''inriktningar'' i olika stilar. Som tex. Gyaru som har många, många , många olika geners som gyaru hime , gyaru kei osv. 
Det finns också sådana stilar som ligger väldigt tätt på varandra med en nästan osynlig linje i vad som hör till vad. Som tex. Pastel goth som då kan förknippas med både grunge och creepycute! Ni fattar vad jag menar! Men alla stilarna här neranför har iaf rätt så skarpa skillnader hahah! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer