Jag genom åren!

Jag satt nyss och kollade igenom min blogg, från början till slut. Kul att se hur den har utvecklats. Speciellt hur jag själv har utvecklats både utseende mässigt och personligt. Detta är jag genom åren som bloggare: 
 
Som sagt, jag har förändrats väldigt mycket. Jag minns att den där tjejen på första bilden var väldigt obekväm och osäker med sig själv. Under dessa år har jag lärt mig av mina misstag, jag har gjort goda beslut, hittat mig själv som person och jag är nu idag väldigt nöjd med mig själv. Jag kan titta tillbaka och vara stolt! Jag hoppas att alla ni känner så eller kommer att känna så där ute! Att ni har hittat vilka ni är, vart ni hör hemma och att ni är stolta över er själva! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer