köpte en grej...

Glad fredagpå er alla söta! ^-^ 
Jag har haft det mycket i skolan nu efter lovet, med nationella och övriga prov. Därför har det varit lite segt i några dagar. 
Nu är det helg igen iallafall! Idag har det vait en stressig dag för mig. Jag har till mesta dels fixat klart inlämningsuppgifter och haft nationella. Sen efter skolan så gick jag och köpte en grej som jag ska visa senare. Jag hade tänkt att köpa mer grejer men jag följde med några kompisar  och åt istället. 
Nu sk jag titta på senaste top model och ta mig något att äta, men vi hörs senare! Mata ne! 
Här är en bild som jag tog idag: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer