10 Random

  • Jag kan inte äta mat när jag är stressad. Har jag lite tid på mig att äta så struntar jag oftast i att äta. 
  • Jag ÄLSKAR Risifrutti (i lagom mängd)
  • Mina dröm stövlar från LizLisa är påväg hem till mig (*skriker inombords*)
  • Jag ''ögonshoppar'' på internet varje dag
  • Jag äter popcorn just nu 
  • Jag saknar min pojkvän
  • När jag tänker på framtiden så pirrar det i magen av glädje
  • Jag är ensam hemma just nu
  • Jag är bra på att förstå och läsa av människor
  • En hund sover på mina fötter
 

Kommentarer
Postat av: Lollipopp

Du borde skaffa Ask.fm :)

Svar: Jag har faktiskt haft Ask.fm ^-^ Jag uppskattade det inte så mycket faktisk, eftersom man möter på så mycket folk med så lite mognad och respekt för en. Vill man ställa frågor så får man mer än gärna skriva i kommentars fältet här på bloggen! ❤❤ Här kan man ju också vara anonym om man vill det!
Kram (^▽^)
Daniela Andersson

2014-08-30 @ 21:46:28
Postat av: Ida

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack! ❤
Daniela Andersson

2014-08-31 @ 11:54:07
URL: http://alwaysida.blogg.se/
Postat av: Zarah Joling

Åh, jag "ögonshoppar" också varje dag, haha! ;)

2014-09-02 @ 08:44:56
URL: http://zarahjoling.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer