Hello August

Hello guys! 
Idag är det 1 Augusti. Wow, vad Juli har gått fort! Sommarlovet börjar nå sitt slut, och jag måste säga att jag är sjukt nöjd med sommarlovet än så länge. Det är mycket nytt som har kommit in i mitt liv, och allt känns helt underbart! Det ska dock bli ganska skönt att börja skolan igen. Att få tillbaka alla rutiner, min underbara klass, lärare, utmaningar, påbörja japanska kurs och börja bo i den nya lägenheten. Så, pepp på livet för allt det! 
Något jag är mindre pepp på är att blogga. Jag vet inte riktigt varför och jag vet inte hur jag ska nå tillbaka. Det skulle vara super snällt om ni söta läsare kan ge förslag på vad jag ska skriva om eller vad ni brukar göra när ni får bloggtorka! Vill verkligen få inspirationen tillbaka!
Jag hoppas ni tar hand om er! 
Kramisar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer