.*♔I'm Back!♔*.

Hello guys! Kommer ni ihåg mig? 
Efter världens största blogg torka så förväntar jag mig inte det, haha. 
Under tiden jag har varit borta så har mycket saker hänt. Jag har flyttat, börjat skolan, en ny underbar männsika har tagit sig plats i mitt liv och mycket mycket mer! Men mer om dessa saker kommer kanske i andra inlägg. 
Men nu är jag hur som helst tbx, antar jag! 
.*.♔.*.♔.*.♔.*.
Just nu befinner jag mig hemma hos min syster. Jag har varit barnvakt hela dagen åt mina söta syskonbarn. Min syster och hennes man skulle åka och hämta en hundvalp så de behövde någon som tog hand om barnen under de timmarna. Så jag tog tåget till Herrljunga och bytte mot Fristad och blev sedan upp hämtad. 
Det har gått super bra. Vi har kollat på film, läst, lekt och en och en annan blöja har dykt upp. Men det har som sagt gått super bra!
Nu är de hemma igen, och har med sig en über söt hund! Och jag kan äntligen vila ett slag. Nu ska jag vila tills det blir morgon dag. 
See ya! ✌ ❤
( Får bli en tråkig men fin bild. Har inga bra på lager just nu. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer