Några punkter på min bucketlist

Gå på Taylor Swift konsert. Har alltid älskat Taylors låtar och det skulle vara en häftig upplevelse att se henne live. 
Åka till Bora Bora. Det verkar som en sjukt häftig ö och det skulle vara riktigt roligt att få besöka den någon dag! Ser det inte helt sagolikt ut?
Volentärarbeta i Afrika. Jag har nog alltid haft en tanke med att jag någon gång i livet ska volentärarbeta i eventuellt Afrika. Det verkar som en fantastisk och lärorik sak att göra här i livet + att jag älskar att hjälpa folk! 
Bada/Duscha under ett vattenfall. Vattenfall är så himla häftiga, och de verkar därför som en super knasig och rolig grej att bada vid ett sådant! Haha! Vem vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer