ShapeUp!

Hejsan svejsan! 
Hur mår ni gosisar? Jag mår bra. Här med så älskar jag tisdagar! Jag börjar dagen med en sovmorgon. Åker till skolan, har en lektion, hänger med vännerna och sedan hem igen! Så här underbart ska jag ha hela terminen. 
Jag hade tänkt att jag skulle ut och löpa idag, nu när den äckliga snön är borta. Tyvärr så märkte jag att jag glömt min träningsjacka hemma så det sket sig ju. Dock kommer pappa med den ikväll så jag kan ut och löpa i morgon istället! Nu när mitt virriga huvud sabbat min plan så köpte jag en tidning som tröst. Jag sitter nu och läser den och dricker mitt goda cupcake te. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer