10 things

 
  • Jag har tvångstankar som är riktigt jobbiga. Håller på att jobba bort dem nu så jag kan leva ett bättre liv utan dem. 
  • Frukost är min favorit måltid. Dock måste jag alltid ha tid att äta den sakta och njuta av den för att kunna äta någonting alls. 
  • Jag var inte i skolan idag. Tågen krånglar och det kom ingen ersättnigsbuss. . . så jag fick va hemma! 
  • Jag är extremt morgonpigg. 
  • Jag vaknar klockan 5 varje dag. 
  • Jag gymmar 4gånger i veckan. 
  • Jag tänker väldigt mycket på min framtid. Jag har väldigt många mål och jag vet sen länge tillbaks vad jag verkligen vill satsa på! 
  • Jag är 1/4 enhörning
  • Jag hittade en söt och rosa knapp idag så jag limmade fast den på en trasig ring. Jag har den nu på mitt finger och den blev faktiskt väldigt fin! Ett tips till er med trasiga ringar där hemma haha! ^_^
  • Jag håller just nu på med en ny design till min blogg.. vet inte om den blev så bra men den får duga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer