Närcon, Yoga och Dagens Planer!

Hejsan sötisar!
Kom hem från NärCon igår. Jag har haft jätte kul med underbara människor. Dock så är det super skönt att vara hemma. Tystnad, bra mat, egen säng, egen dusch och toa! ( ´∀`)Jag köpte bara två saker denna gång. Tycker att de mesta var överpris. Jag köpte en alpacasso och en gammal popteen tidning. Här är lite bilder från Närcon, samt vad jag köpte.
När jag kom hem igår så åt jag lite och gjorde ett yoga pass. Har nyss börjat med yoga. Jag tycker det är ett fantastiskt träningssätt, så jag rekommenderar det verkligen. Efter yogan igår så somnade jag och sov till klockan var 9 på morgonen och en fluga retades med mig. Idag blir det mer träning och yoga! Jag känner mig jätte peppad på träningen. ♡ Annars så ska jag noga bara slappa och packa upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer