Babbel om mig + dagens outfit

Hello!
Gjorde aldrig en life update igår. Men i går var jag iaf hemma från skolan för att jag inte mådde så bra. Kollade på anime hela dagen i princip. Idag mår jag likadant tyvärr. Lite tråkigt att jag ska må dåligt på en ledig dag. Jag mår illa, är snurrig, känner mig svag och är skakig i hela kroppen. Vet inte varför eftersom jag har ätit, drukigt och sovit så många timmar jag behöver. Konstigt. Men nog om det! (^▽^)”
Idag har jag iaf gått upp ur sängen och intalat mig själv att jag mår bra! lol det funkar (inte).
Jag ska gå ut och ta lite luft nu tror jag, för vädret är bra och jag tror jag behöver ha lite sol! ♡
Detta blev ett dåligt inlägg haha sorry för det..men här är dagens outfit iaf!
Blus - Någon gyaru sida som lagt ner
Hängselshorts - H&M
Tights - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer